غرفه سازی

غرفه سازی در نمایشگاه های ایران و غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

غرفه سازی

غرفه سازی در نمایشگاه های ایران و غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

غرفه سازی

از سال 1382 فعالیت خود را در حوضه طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی با بهرمندی از نیروهای متخصص و توانمند با بکارگیری ماشین و ابزار آلات روز شروع کرده و با مجهز کردن برخی از کارگاه های خود به دستگاه های سی ان سی توان ارائه پیچیده ترین طرح ها را در کمترین زمان ممکن داریم.ما با 2 دفتر و کارگاه مرکزی در تهران و تبریز و همچنین کارگاه در شهرهای اصفهان ، مشهد ، شیراز و کیش ، باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و اسکان و اتلاف وقت شده ایم. ما می توانیم در هر دوره نمایشگاه بیش از 800 متر ارائه خدمت نماییم، از این رو توانسته خدمات چشم گیر و متمایزی با هر نوع بودجه به مشتریان خود در هر نقطه از ایران ارائه نمائیم.
خدمات ما شامل موارد زیر می باشد :

طراحی وساخت غرفه های نمایشگاهی با استفاده متریال های چوبی
طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی با استقاده از سازه های ماکسیما
طراحی و اجرای سازه های نمایشگاهی با اسپیس فریم
پارتیشن بندی با استفاده از سازه های اکتانورم (آلو مینیومی )تا 25.000هزار متر
اجاره تجهیزات نمایشگاهی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

قوانین مشارکت و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تبریز

1- ارتفاع مجاز جهت غرفه  سازی  2 متر و 70 سانتیمتر (کنار دیوار) و 3 متر و 50 سانتیمتر غرفه سازی  (وسط سالن) می­باشد  غرفه سازی  می بایست حداکثر 45 روز قبل از شروع نمایشگاه نسبت به اخذ تائید یه نقشه غرفه آرائی خود از مدیریت نمایشگاه اقدام به اخذ مجوز غرفه سازی نمایند. ضمنا برای ارتفاع بیشتر از حد مجاز به هیچ عنوان مجوزی غرفه سازی  صادر نگردیده و در صورت تخلف نسبت به تخریب غرفه اقدام خواهد شد.

2- در صورت اقدام به غرفه  سازی، شرکت می بایست طی نامه ای شرکت غرفه ساز را معرفی نماید همچنین مبلغ 000/000/1میلیون تومان  جهت ضمانت جمع آوری محل غرفه بطور امانی از شرکت غرفه ساز دریافت که در صورت تحویل غرفه  تا 24 ساعت با نظر نمایشگاه مبلغ عودت و در صورت عدم نظافت غرفه ،مبلغ ضبط نمایشگاه گردیده تا نمایشگاه اقدام به نظافت  محل غرفه نماید. تعیین میزان هزینه نظافت غرفه ها  با نمایشگاه می باشد.

3- غرفه  ساز می بایست ضمن رعایت مقررات و مسائل ایمنی طرح کامل به همراه ابعاد و اندازه ها  از غرفه را جهت تائید به نمایشگاه تحویل بنماید. ارائه مبلغ از بابت بیمه مسئولیت الزامی می باشد و ضمناً مبالغ زیر جهت مسائل غرفه سازی از غرفه ساز اخذ میگردد که هیچگونه ارتباطی به وجوه پرداختی غرفه ندارد.

کف   -000/1هزار تومان برای هر مترمربع از غرفه جهت کف سازی و غرفه ­سازی  000/5 هزار تومان برای هر مترمربع از غرفه برای غرفه سازی

4- برای هرگونه تغییر درغرفه  بندی عادی هر نمایشگاه که بنا به درخواست غرفه  گذار انجام شود هر متر مربع مبلغ 000/200 هزار تومان اخذ خواهد گردید.

5- ورود اسپیس فریم  جهت ساخت غرفه به نمایشگاه اکیداً ممنوع بوده و اسپیس و نصب آن از طریق نمایشگاه انجام خواهد شد. جهت استفاده از اسپیس در غرفه سازی از نمایشگاه درخواست فرمائید.

6- در صورت نیاز به جرثقیل با اتحادیه جرثقیل داران توسط امور نمایشگاهی از نمایشگاه اقدام خواهد گردید و ورود هرگونه جرثقیل غیر به نمایشگاه ممنوع بوده و کالای حمل شده توسط جرثقیل 

ازخارج نمایشگاه فقط تا درب سالن خواهد بود  ادامه مطلب قوانین مشارکت و غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تبریز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.