غرفه سازی

غرفه سازی در نمایشگاه های ایران و غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

غرفه سازی

غرفه سازی در نمایشگاه های ایران و غرفه سازی در نمایشگاه های بین المللی

غرفه سازی

از سال 1382 فعالیت خود را در حوضه طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی با بهرمندی از نیروهای متخصص و توانمند با بکارگیری ماشین و ابزار آلات روز شروع کرده و با مجهز کردن برخی از کارگاه های خود به دستگاه های سی ان سی توان ارائه پیچیده ترین طرح ها را در کمترین زمان ممکن داریم.ما با 2 دفتر و کارگاه مرکزی در تهران و تبریز و همچنین کارگاه در شهرهای اصفهان ، مشهد ، شیراز و کیش ، باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و اسکان و اتلاف وقت شده ایم. ما می توانیم در هر دوره نمایشگاه بیش از 800 متر ارائه خدمت نماییم، از این رو توانسته خدمات چشم گیر و متمایزی با هر نوع بودجه به مشتریان خود در هر نقطه از ایران ارائه نمائیم.
خدمات ما شامل موارد زیر می باشد :

طراحی وساخت غرفه های نمایشگاهی با استفاده متریال های چوبی
طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی با استقاده از سازه های ماکسیما
طراحی و اجرای سازه های نمایشگاهی با اسپیس فریم
پارتیشن بندی با استفاده از سازه های اکتانورم (آلو مینیومی )تا 25.000هزار متر
اجاره تجهیزات نمایشگاهی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

غرفه سازی 

در نمایشگاه ها از جمله ابزار تاثیرگذاری است که صاحبان کالا و خدمات را برای عرضه هر چه بیشتر محصول خود ترغیب و تشویق می کند.

اثر گذاری این غرفه ها بسیار زیاد است به طوری که در ساخت این دست از فضاهای نمایشگاهی ایده ها و طرح های خلاقانه حرف اول را می زند.

داشتن ایده ای نو وطرحی که مخاطب را مجاب به ایستادن و تماشای غرفه کند از جمله تکنیک هایی است که در  برای ساخت غرفه نمایشگاهی باید به آن توجه زیادی داشت.

باید بدانید که غرفه های نمایشگاهی در واقع محلی برای نمایش کالا و خدمات شما محسوب می شوند و از این رو است که استفاده بهینه و صحیح از این فضا اهمیتی حیاتی پیدا می کند.

غرفه ها در حقیقت تصاویری چندوجهی از تجارت شما هستند که به خدمت گرفتن آن ها در جهت درست می تواند کمک های شایانی به پیشرفت کاری شما بکند.

غرفه سازی بدون داشتن ایده و تخصص در این زمینه قطعا با شکست مواجه می شود چرا که شناخت بازار هدف، رقیبان، آنالیز خدمات و کالاهای شرکت از جمله کارهایی است که پیش از غرفه سازی باید در نظر گرفته شود.

اگر در ساخت یک غرفه نمایشگاهی از المان های فوق تبعیت نکنیم نباید انتظار بازخوردی مثبت از مخاطبان و نمایشگاه را داشته باشیم.

ادامه مطلب غرفه سازی چیست ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.